måndag, februari 18, 2008

Kolla jag har fötter.

Milton har upptäckt att han har ben...
Och nåt som sitter på slutet *S*

Har legat i morses och kännt efter. Med ena handen i munnen.
För dom är goda att suga på.

Sover bra på sitt rum. Igår lade jag honom efter kvällbadet i sin säng, där han som sagt somnade utan några större problem och sov lugnt och stilla tills ca halv 12.
Sen var han hungerig och fick komma in till oss.
Mest för att jag då var så slut att jag inte orkade sitta upp och mata.

Nu på morgonen har han sovit några timmar i sin säng igen.
Men ligger nu mera i sin babysitter och somna om efter en stunds gnyningar och bök.

Själv sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på.
Funderar på att måla om ett bord, och möblera om i min pysselhörna.
Men känner väl att jag inte riktigt hinner eller orkar just för tillfället.

Kanske ska ta och sätta mig med tvätten som ligger och väntar i en påse.
Plocka av från köksbordet kanske man ska göra oxå..
Har lagt upp mina tyger där och håller på med en Bandana till Milton mannen.
Eller inte 1 utan flera, men kanske ska bli klar med första så man vet att det blir bra.

Nu ska jag tjötas med Petra på msn en stund, så länge som jag tillåts vill säga.
Sen blir det tillbaks till soffan och ta itu med tvätten.

0 kommentarer: