måndag, juni 09, 2008

Njuter


Gör jag verkligen av vårat nya storarum.
Alla "gamla" möbler känns som dom fått nytt liv.
Allt pga Ektorps sofforna.
Hela dagen igår gick åt att jag och Älsklingen höll på att rensa ut och möblera om.

Åkte en sväng till biltema för att skaffa ny kabel till tv:n.

Idag blir det mest småplock och iordningfixande av det sista.
Sen är det åter till att njuta.

K kommenterade sofforna häromdagen och tyckte att det blev lite Hampton stil på det hela.
Och det verkade som han tyckte om det.

Blir även läkarbesök idag för mig och S. Ska se vad dom säger om lilleman.
Känns som ingen av oss blir riktigt frisk.
Kl 13 fick vi båda tid.
Förhoppningsvis medicinus oxå så vi kan njuta av sommarlovet som börjar idag/kväll.

Nu ska jag ta mig en kopp java och gå ut i solen en stund och njuta ännu mer av mitt nyinköpta nyplanterade körsbärsträd medans lilleman sover.

Kanske slå en pling till fröken P oxå.

Kram på er

0 kommentarer: