fredag, september 12, 2008

Svullna Tår

Igår på morgonen lyckades jag drämma foten/tårna i storarums bordet. Svor och andades en stund tills det kändes bättre.

Klädde på mig och lille M för att göra lite ärenden.
På väg hem igen kände jag hur foten blev större och större, Kunde knappt stödja på den. Men lyckades ta mig hem.
Med lite hjälp från min mor.

Blev omlindad av mamma , fick en värk tablett eller 2 men det var fortfarande omöjligt att rusa runt efter lilleman som självklart inte förstod att mamma var skadad och inte kunde springa på som vanligt.

Fick hjälp av en granne som körde mig till Axess.
Mamma stannade här hemma hos oss och passade M och S tills K kommit hem från jobbet.

Efter ca 4½ timme på Axess kunde jag åka hem.
Ingen fraktur eller spricka vad den läkaren kunde se. Men om det var det skulle dom förmodligen återkomma till mig idag.
Dock tror jag inte det är varken det ena eller det andra då jag idag kan använda foten bra mycket bättre än igår.

K kom och hämtade mig på Axess. Jag är hans lilla blondin..
Joo faktiskt så ser jag det som ett kärleksbevis.

0 kommentarer: