lördag, juni 06, 2009



The Big 3-0


Ja ha så vart man tant nu då. Kändes inte mer annorlunda att vakna i morse än vanligt.
Ingen kris så långt ögat kan nå.

Kanske har det med att göra att våra liv kretsar kring så mycket annat för tillfället än ålder.
Dottern däremot verkar ha lite tankar kring mammans ålder, nu i går fick jag veta att jag minsann skulle bli 40!!

Hon går händelserna lite i förväg.

Till morgonstunden med kaffe och data fick jag mitt paket från maken och barnen. Ett presentkort från Bagaren och Kocken till min åh så efterlängtade Dualit.
Önskade ju en redan i bröllopspresent för drygt 3 år sedan. Men den som väntar på nåt gott....

Nu kommer ju kvalen dock. Att välja färg..



______________________________________________________________

Förkylningen sitter fortfarande i här hemma och jag börjar sakta med säkert att pigga på mig.
Thea sover som en stock och börjar sakt komma in i rutiner och trygghet hon med.
Skönt att vi har barn som hittar sin rythm någorlunda snabbt. Lillflickan är ju inte ens 1 vecka gammal ännu.

1 kommentarer:

Petra sa...

GRATTIS!!! Hipp Hurra för Linda idag! :-D

Stort grattis på 30-års dagen önskar familjen i E-tuna!!

Kramisar!